Tuesday, 13 August 2013

Suami pukul Isteri depan anak-anak



Bila emosi tak bertepat ini jadinya. Si suami kalau isteri salah besar mana pun jangan buat malu pukul isteri tempat awam (termasuk dalam lift)

Difahamkan perkara ini telah diajukan kepada polis, macam ni teruk kena pukul....pi report, polis tak mahu terima sebab tak mendatangkan kecederaan fizikal yang kekal.






Patut lah sekarang kalau nak buat kena tembak @ bom je, baru ada kesan fizikal yang kekal. Bila mati barulah senang nak bukak kes kut.....

4 comments:

  1. dari segi undang2, pukul/tumbuk/labuh dgn tangan dikira 'tanpa senjata', jd hukuman taklah berat...habis2 denda jaaa. pukul dgn rotan w/pun seterok mana pun masih dikira kecil, habis2 denda jaa w/pun memukul dgn senjata....tengoklah siapa yg mendakwa, siapa loyer yg dilantik dan siapa majistretnya!!!

    ReplyDelete
  2. CAM BANGLA OR PAKI JE..MAMAT BUNTAL TU..? INI KES DI 1MALAYA KA? HAMPEH 1MALAYA NIE..BILA LA NAK JADI CAM ACEH NIE?

    ReplyDelete
  3. memang mamat bangla dan paki suka pukul bini apatah lagi wanita melayu yang dah jadi bini mereka .jauhkan dari berkenalan dengan mereka 2 bangsa ni hampeh pembohong halau je balik...negera mereka

    ReplyDelete
  4. bangang dan bacul bila pukul pompuan hantar gi mesir mamat bongok ni

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...