Saturday, 30 June 2012

Akhlak pelajar makin hari makin teruk!!


Kalau dilihat sekarang ini, makin hari makin teruk akhlak pelajar. Kesian mak bapak yang mengharap anak-anaknya mendapat didikan yang terbaik di sekolah yang baik tapi malangnya tindakan anak-anak makin menjadi-jadi.

Mak bapak haruslah pantau anak-anak agar tidak mudah terpedaya dengan sosial budaya terkini.

6 comments:

  1. wei natang!!! sial pangang mu john wat msuk gmbr saim aku... ingat ah, ye kabo dok halal selagi mu dok delete gmbr nie.. mu cari ah dye kat pdg masyar nanti... Al-Mizan tu ttap ade, satu kepastian.. ingat ah, jage sket hati perasaan org.. mu ingat org g skolah nk wat gmbr gtu ke? ade org tetibe amik, ramai agy org duk situ.. bkn ye dueorg je... ingt ah, kite manusia blake, dop dap gop.. bereh? assalamualaikum... delete ah...

    ReplyDelete
  2. admin, ini semua satu fitnah, admin dah salah anggap sebenarnye, ap yang admin nampak dalm pic tu 100% bukan yg sebenarnye, saya yg ada mase tu! ini semua x betol! gambar ini sangat mengaibkan, admin buke aib org, ingat kat padang masyar, ALLAH buke aib admin lagi teruk! kalu x tau jgn sesekali buat fitnah macam ni, saudare dalam gambar ni bukan mcm ni. Admin cakap pasal agame, tapi perbuatan admin langsung x menggambarkan macam tu, sangat memalukan! harap delete gambr ni! jgn sesekali berase bangge dengan menabur fitnah!!

    ReplyDelete
  3. betul dah ow..igt r ad blasan kalu wat jhat kt org nie..kalu dop ari nie insyaAllah suatu hari nanti ad r balasan wt gni kt org..nabi s.a.w bersabda sesungguhnya mnftnah itu lbih besar dosenyew drpd menbunuh...

    ReplyDelete
  4. upload gmbar seseorang tnpa mminta izin...
    ini gmbar hak milik persendirian..bukannyer tontonan umum sperti admin lkukan ni...
    dimanakah privasi remaja zman skarang?

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...