Friday, 1 July 2011

Ceramah PAS di Balai Polis Dungun?


Kecoh malam semalam orang ramai di Balai Polis Dungun. Aku pun ke sana. Weh macam ceramah berpusu-pusu terutama geng bermotorsikal masuk ke kawasan Balai sehingga aku tak boleh rapat di sana.



 
Ceramah PAS ke di sini? Tak mungkin polis begitu 'mesra' rakyat. Bila di tanya rupanya seorang pimpinan Pemuda PAS di tahan kerana BERSIH 2.0



Aku hanya ucap tahniah kepada Pemuda Dungun, terutama Pemuda PAS. Engkau orang ni memang best punya. Aku rasa hampir 1000 orang hadir. Itu pun pukul 9 malam pemimpin PAS telah dilepas. Kalau tak selepas Inya' ramai lagi akan hadir!


Pilihan raya 2008 dulu engkau pun boleh buang bendera UMNO tak lebih 2000 helai kedalam sungai tak sampai 15 minit kerana membalas sikap jahat Majlis Perbandaran Dungun yang membuang bendera PAS.


2 comments:

  1. Natang-natang umno ni kalu dia dok mapuh dalam PRU13, kita yang mapuh...harga minyak naik, barang naik...semua naik....sebelum dia nak mapuh kita, kita mapuh dia dulu...guaner gamok?

    ReplyDelete
  2. betul tu kata demo, wahai ore melayu buka lah mata jange dok rasa Rm500.00 boleh menghapuskan keperitan hidup kita 5 tahun akan datang. Jom pastikan 100% sokong pakatan rakyat......Bahagiakan anak cucu cicit kita Insya Allah.....

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...